ניתוח הרמת סינוס משמש ליצירת מרחב נוסף בסינוסים.

ניתוח הרמת סינוס  זהו הליך כירורגי המשמש להסרה או הקטנה של גודל הסינוסים.

מטרת הליך זה היא לשפר את הנשימה ולמנוע זיהומים בסינוסים.
החולה יכול גם לחוות פחות נחירות מכיוון שדרכי הנשימה שלו נפתחות. עם זאת, לניתוח הרמת סינוס
יש סיכונים; למשל, זה יכול לגרום לקהות בפנים או לכאבים בשיניים מכיוון שזה כרוך בחיתוך לעצם

ניתן לבצע ניתוח זה על ידי גישה לסינוסים המקסילריים דרך האף. זה יכול לעזור לשפר את הנשימה ואת הניקוז של ריר.

ניתוח הרמת סינוס הוא הליך קוסמטי חדש למדי עבור אנשים שאיבדו נפח באזורי הלחיים ו/או הסנטר. זה יכול להיעשות לבד או בשילוב עם הליכים אחרים כגון מתיחות פנים, הרמת מצח והרמת צוואר.

המטרה של ניתוח הרמת סינוסים היא להחזיר את נפח הפנים ללחיים ולסנטר. זה יעזור למטופל להחזיר לעצמו קו פנים אטרקטיבי, שעשוי לסייע לו להרגיש בטוח יותר באופן כללי.

חשוב לציין כי הליך זה אינו מתקן עור נופל בפנים כמו מתיחת פנים. הוא גם אינו מחליף נפח אבוד מהזדקנות או ירידה במשקל כפי שהזרקת מילוי הייתה עושה. בנוסף, הליך זה אינו מסיר שומן מהפנים כפי שניתן לבצע טיפול שאיבת שומן.

ניתן לבצע ניתוח הרמת סינוס מכל אחת מהסיבות הבאות:

אם הסינוסים אינם מתנקזים כראוי

אם הם חסומים על ידי אדנואידים מוגדלים, פוליפים או שיניים מושפעות

הם נגועים.
ניתוח הרמת סינוס משמש ליצירת מרחב נוסף בסינוסים.

ניתן לבצע ניתוח הרמת סינוס בהרדמה כללית או עם הרגעה IV.

ניתוח הרמת סינוסים מתבצע על מנת לתקן בעיות בסינוסים. זה נקרא גם התקדמות אף-מקסימאלית. הליך זה משפר את ניקוז הנוזלים מהסינוסים בכך שהוא מייצר יותר מקום מולם.

ההליך מתחיל בהסרת העצם המקסילרית מעל השיניים העליונות ואזור עצם מתחת לסינוסים שלך. לאחר מכן הרופא מניח שתלים לאזור זה כדי להחזיק את הלסת העליונה וליצור משטחים חדשים לשיניים העליונות שלך.

זה יכול לעזור לך לנשום טוב יותר, לישון עמוק יותר ולהימנע מכאבים הנגרמים על ידי אלרגיות או מחלות כמו דלקת רינוסינוסיטיס כרונית (סינוסיטיס).

ניתוח הרמת סינוס הוא הליך כירורגי בו המנתח מרים את עצם הלסת התחתונה כדי לפנות מקום לאף.

זה מתבצע כאשר יש בעיות נשימה בגלל אף סתום. הגורמים השכיחים נובעים מעיוות באף או בחללי הסינוסים. אם יש לך בעיות באף או בסינוסים, פנה מיד לרופא אף אוזן גרון.

ניתוח הרמת סינוסים הוא ניתוח הזזת עצם מקדמת הלסת ליצירת רצפה חדשה לסינוסים.

המטרה העיקרית של ניתוח הרמת סינוסים היא לשפר בעיות נשימה על ידי החזרת נפח הסינוסים. ישנן סיבות רבות לכך שאנשים עשויים להזדקק להליך מסוג זה, כולל ציסטות או גידולים, זיהום כרוני וכישלון של טיפולים אחרים.

המטופל מורדם בהרדמה מלאה והעור נחתך על פניו. לאחר מכן נוצר דש קטן בצד אחד של המצח שלהם, וחושף את הגולגולת הבסיסית. העצם הנותרת מול הסינוסים נחתכת ואזור זה ישמש כשתל לבנייה מחדש של רצפות סינוסים חדשות.

ניתוח הרמה הוא סוג של ניתוח המבוצע בסינוסים, שהם חללים חלולים בגולגולת.

הניתוח מתבצע להסרת רירית העצם הגדלה של חלל הסינוס. מצב זה יכול להיגרם מסינוסיטיס כרונית (דלקת בסינוסים) או מטראומה בפנים.

ניתוח אופייני עשוי להימשך כשעה, ויכלול ביצוע חתך דרך הנחיריים או מאחורי אוזן אחת, ולאחר מכן הסרת חלק מדופן העצם ליצירת מרחב רב יותר לנשימה.

ההליך מתבצע בדרך כלל בהרדמה כללית (היכן שאתה ישן), אך ניתן לבצע אותו גם בהרדמה מקומית.

ניתוח הרמת סינוס הוא הליך כירורגי שמטרתו לשקם את יופיו הטבעי של האף. זה מאפשר לך לנשום ביתר קלות ולשמור על איכות חיים טובה יותר.


ניתוח הרמת סינוס הוא הליך כירורגי שמטרתו לשקם את יופיו הטבעי של האף. זה מאפשר לך לנשום ביתר קלות ולשמור על איכות חיים טובה יותר. ההליך כרוך בהסרת העצם העודפת מסביב לאף, ובכך נותן לה צורה מעוררת התפעלות, וכן צמצום מעבר האף כך שאוויר יכול לזרום בחופשיות פנימה והחוצה.

ניתוח הרמת סינוסים הוא הליך הנעשה לתיקון פרופיל האף על ידי הסרת עצם ורקמות עודפות.

הניתוח מסיר את הגיבנת מעל גשר האף, המכונה גם אף אוכף, ומתמלא אזורים מדוכאים משני צידי האף, הנקראים בדרך כלל סנפירים או כנפיים. ניתן להשתמש בו לתיקון צלקות משני צידי האף לאחר פציעה או ניתוח שחזור.

ניתוח הרמת סינוס הוא הליך המשנה את גג הסינוס המקסילרי כדי לאפשר יותר מקום לסינוסים.

אחד הסיכונים הנפוצים ביותר הוא פגיעה בכלי הדם הסמוכים, מה שעלול להוביל לחוסר תחושה באזורים מסוימים בפנים או באף.

ניתוח הרמת סינוסים הוא הליך כירורגי שניתן להשתמש בו לתיקון פערים בסינוסים, המסייע לשיפור הנשימה.

הניתוח בדרך כלל מתבצע כאשר יש בעיות נשימה עקב חסימת דרכי הנשימה. ניתוח זה מרים את החלק העליון של הסינוסים ומרחיב אותם, ויוצר יותר מקום לדרכי הנשימה.