האם מומלץ קידום אורגני או קידום ממומן?

קידום אורגני הוא חינם וזה לא עולה כלום לראות איך הקהל מגיב לתוכן. מצד שני, קידום ממומן הוא יקר ויכול להיות השקעה מצוינת אם הוא מקדם מוצר בהצלחה. ההצלחה של כל קמפיין תלויה בסופו של דבר במידת הביצוע שלו.

בשיווק דיגיטלי נמצא כי לקידום אורגני יש החזר ROI גבוה יותר מאשר קידום ממומן. המשמעות היא שכאשר חברות משתמשות באסטרטגיות כגון בלוגים או מדיה חברתית כדי לקדם את המוצרים שלהן, הן זוכות ליותר מעורבות מאנשים אמיתיים מאשר מאנשים ששולמו עבור העיסוק שלהם בתוכן. שיווק מסוג זה גם מאפשר לחברות להתמקד בחוזקות שלהן במקום לדאוג לכמה כסף יש להן.

קידום אורגני הוא החלק החשוב ביותר בכל קמפיין שיווקי

הוא בונה את הבסיס לעתיד החברה. בעוד שקידום ממומן משמש להגברת המודעות למותג וליצירת קשר עם לקוחות.

מבצעים אורגניים הם בחינם, אך לא כל התוכן יהפוך לוויראלי או יניב כמות גדולה של הכנסה. לכן, חשוב שמבצעים אורגניים יהיו בשילוב עם מבצעים ממומנים.

קידום אורגני מומלץ מכיוון שהוא אינו דורש השקעות נוספות

וניתן לעשות זאת מבלי ליצור תחושה של דואר זבל. עם זאת, קידום מסוג זה פחות יעיל מקידום ממומן מכיוון שהוא מסתמך על משפיעי מדיה חברתית כדי לשתף את התוכן עם העוקבים שלהם.

קידום ממומן, לעומת זאת, יעיל יותר מאורגני מכיוון שמותגים מסוגלים להגיע לקהל גדול יותר באמצעות פרסום בתשלום. פרסום בתשלום מציע גם שליטה רבה יותר על הקמפיין ויכול לתת מענה בזמן למשוב.

קידום ממומן, בהשוואה לקידום אורגני, הוא דרך יקרה יותר ודורשת יותר זמן לקדם מוצר או שירות. זה הופך להיות יותר מיוחד ומותאם אישית. קידום ממומן משמש בדרך כלל כאשר חברה רוצה לשנות או לשנות את תפיסת המותג שלה.

קידום אורגני, לעומת זאת, יכול להתבצע על ידי כל אחד בכל עת

זה זול יותר, אך ייתכן שיחלוף זמן רב יותר עד להשגת האפקט הרצוי באמצעות שיטת פרסום זו.

שיווק אורגני הוא האסטרטגיה ארוכת הטווח שרוב החברות משתמשות בה. הסיבה לכך היא שהוא בדרך כלל חסכוני יותר. העלויות העיקריות של קמפיין אורגני הן זמן ואנרגיה.

קידום ממומן הוא אסטרטגיה לטווח קצר

שתוכל להשתמש בה כשיש לך מוצר או שירות חדש לקדם. זה זול יותר מקמפיין אורגני, אך גם הסיכוי שהוא יהיה פחות יעיל לטווח הארוך.

קידום seo בגוגל הוא תהליך בו עסק מסתמך על לקוחותיו הקיימים כדי לשתף את תוכן החברה עם הרשתות שלהם על מנת לייצר לידים חדשים למכירות.

קידום ממומן, לעומת זאת, הוא צורת שיווק שבה חברה משלמת לגוף חיצוני כדי לקדם את מוצריה, בדרך כלל באמצעות כלי תקשורת או מדיה חברתית.

לשניהם יש יתרונות וחסרונות משלהם. על בעל העסק להחליט איזו אסטרטגיה תתאים לו ביותר.

מותגים מנסים להשיג את הטוב משני העולמות על ידי יישום אסטרטגיות המשלבות קידום אורגני וממומן.

הקידום האורגני הולך ונהיה קשה יותר, מה שהופך את הצורך במותגים להשקיע בקמפיינים ממומנים.
קידום אורגני הוא החלק החשוב ביותר בכל קמפיין שיווקי

מותגים צריכים לוודא שהם נותנים דוגמאות או הנחות בחינם על מנת לגרום ללקוחות לחזור לרכישה נוספת.

קידום אורגני הוא עדיין אסטרטגיית השיווק היעילה ביותר, אך יותר ויותר קשה לחברות להצליח בשיטה זו. הפך להיות נחוץ להשקיע בקמפיינים ממומנים הכוללים הוצאה כספית על פרסום באתרי מדיה חברתית כמו פייסבוק ואינסטגרם. מותגים צריכים לתת גם דוגמאות או הנחות חינם ללקוחות, כך שיוכלו לחזור לרכישה נוספת בהמשך הדרך.

לקמפיינים האורגניים והממומנים יש את נקודות החוזק והחולשה שלהם. לדוגמה, פוסטים אורגניים אמינים יותר מכיוון שהם לא נראים כמו מודעות. אבל פוסטים עם תוכן ממומן עשויים לקבל יותר חשיפה.

אנו ממליצים על שני סוגי הקידום: קמפיין אורגני וממומן כדי להשיג את התוצאות הטובות ביותר.

קידום אורגני הוא הדרך החסכונית ביותר לקדם עסק. בעזרת קידום אורגני, עסקים מסוגלים להגיע לקהל הפוטנציאלי שלהם מבלי להוציא כסף. אמנם, קידום ממומן כולל שימוש בפרסומות בתשלום בפלטפורמות מדיה חברתית או באתרים שיש להם מספר רב של עוקבים. זו יכולה להיות דרך יעילה לעסקים להגיע לקהל היעד שלהם מהר אך היא עלולה להיות יקרה מאוד.

עסקים תמיד צריכים לשקול כמה הם מוכנים להוציא לפני שהם מחליטים איזו אפשרות הם יבחרו לקדם את העסק שלהם.