קניית רכב לאחר תאונה – מה לשקול

במאמר הבא תוכלו לדעת האם כדאי קניית רכב לאחר תאונה? כאשר אדם פשוט סבל תאונה,
אחד הדברים הראשונים שכנראה יעלה על דעתם הוא "מה עכשיו?" זה כאשר אנשים רבים חושבים על מקבל את המכונית שלהם קבוע ולקנות מכונית חדשה לאחר תאונה. אבל יש אפשרות אחרת. אפשרות מעשית מאוד, למעשה.

קניית רכב לאחר תאונה מה חשוב לבדוק

יש הרבה אנשים שחושבים שהם מפחדים מדי או מאוימים מכדי ללכת על זה ולהגיש תביעות תאונת דרכים נגד הצד השני, אבל הם טועים! אם אתה מפחד מדי או מאוים כדי לקבל את המכונית שלך קבועה לאחר תאונה, אז הייתי מייעץ לך להפסיק לדאוג בקשר לזה. אתה לא צריך להגיש תביעה על תאונת דרכים אם אתה מפחד מדי לתקן את המכונית שלך.

למה? הסיבה היא פשוטה מאוד. אם אתה מפחד, אתה לעולם לא באמת תוכל ליהנות המכונית שלך כראוי, שלא לדבר על לנהוג בו בבטחה. אין טעם לאלץ את עצמך לשלם עבור מכונית לאחר תאונה כי אתה לא תשתמש כראוי, במיוחד אם הכסף שתוציא יהיה משהו שאתה לא באמת צריך. אין גם טעם לבזבז זמן ומאמץ בתיקון המכונית שלך אם לא תשתמש בה כלל.

 

למה אתה צריך לחשוב על קניית מכונית לאחר תאונה?

אם אתה מפחד מדי כדי לקבל את המכונית שלך תוקנה, אז לשקול את זה. לאחר תאונת תביעות נגדך, המכונית שלך עלולה להיפגע. זה יאלץ אותך להוציא אלפי דולרים על תיקון זה, או לקנות מכונית חדשה.

תארו לעצמכם אם המכונית שהייתה להתקלקל, ואתה צריך לשלם עבור התיקונים שלה. אין טעם להיות קמצן; כולנו עושים טעויות. זה לא ייקח לך הרבה זמן כדי לחסוך מספיק כסף כדי לקנות מכונית חדשה. אולי אפילו חסכת כסף כדי לשכור מכונאי שיעזור לך. שוב, חיסכון בכסף הוא לא דבר רע אחרי הכל.

כאשר אתה מחשיב ביטוח רכב, אתה כנראה כבר יודע שזה מגיע עם החלק שלה של בעיות, מדי. קח לדוגמה את תביעת התאונה. ייתכן שסבלת מעצם שבורה או אפילו מפציעה חמורה בזמן הנהיגה. במקרה זה, תצטרך לשלם סכום נכבד של כסף כדי לקבל את העניין מיינו.

עוד מאמרים מומלצים:

קניית רכב לאחר תאונה תביעת תאונה

עם זאת, מה קורה כאשר יש לך תביעת תאונה? תצטרך לקחת את המכונית שלך למוסך הקרוב ביותר ולתקן אותה. מה יקרה אז? תצטרך לשלם את המוסך עבור השירותים שלהם, כמו גם את חשבון התיקון של המכונית שלך.

כפי שאתה יכול לראות, ביטוח רכב הוא מסובך יותר מאשר רק "לשלם עבור הנזקים". אם אתה חושב שמחירי המכוניות גבוהים מדי עכשיו, תחשוב שוב. יש דרך לקצץ בעלויות המכונית שלך ועדיין יש ביטוח רכב טוב. רק הקפד לעשות קצת מחקר ראשון.

קניית רכב לאחר תאונה

קניית רכב מה חשוב באמת

קניית מכונית לאחר תאונה יכולה להיות צעד חכם. אחרי הכל, אתה עדיין יכול לשמור את המכונית שלך תחת המטריה של חברת הביטוח שלך. רוב הזמן, חברות ביטוח רכב לא ממש מתנגדות לאפשר לך לשמור על המכונית הישנה שלך. אחרי הכל, ייתכן שתוכל לתקן את זה ולעבור את המבחן אם אתה קונה אחד חדש.

תוכלו לקרוא את כל המידע באתר מגזין מאמרים על נושאים שונים כגון: מנעולן , חברת הסעות , שירותי הנדימן ועוד למידע נוסף לחצו על הקישור הבא https://www.elementim.co.il/

זה באמת יכול להיות אסטרטגיה טובה כי תוכל להיפטר המכונית הישנה שלך מוקדם יותר ממה שאתה חושב. כמו כן, אם אתה בר מזל מספיק, ייתכן אפילו לא צריך לשלם עבור תיקון רכב לאחר תביעת תאונה. בדרך כלל, חברות שמוכרות מכוניות לאחר תאונה מוכנות לתת לך הלוואה על הערך של המכונית שלך. לאחר מכן ההלוואה תשולם לאחר שיטופל ביטוח הרכב.

האם זה רעיון יקר?

אם אתה חושב שקניית מכונית לאחר תאונה היא רק רעיון יקר, תחשוב שוב. אתה באמת יכול לחסוך לעצמך הרבה כסף אם אתה שוכר מישהו כדי לקבל את המכונית תוקנה בשבילך. הדבר היחיד שאתה צריך לשלם עבור הוא תיקון המכונית עצמה.

כמובן, אתה יכול גם פשוט לשמור על המכונית הישנה שלך. עם זאת, זה יהיה קצת חסר טעם אם אתה לא יכול לנהוג בו יותר. אחרי הכל, מי ירצה לנסוע במכונית שדי הרוסה? אז אם תחליט לשמור על המכונית שלך, עדיף שתשכור מישהו שידאג לה בשבילך. בדרך זו, לא תצטרך לדאוג ההוצאות על תיקוני רכב לאחר תביעת תאונה.